Podešavanje: Kako pretvoriti rustikalni halup u seosku kuću

Anonim

Kuća za odmor

Porodica je kupila staru uništenu rustikalnu školsku zgradu i pretvorila je u iznenađujuće prekrasnu kuću za veliku porodicu i goste.

Naši današnji junaci - Marina i Maxim - kupili su staru seosku školu i unijeli su ga u modernu prostranu seosku kuću. Par je trajao tri godine da dobiju ovu stranicu, a zatim još dvije godine da opremimo.

"Putovali smo u ovo područje nekoliko godina", kaže Marina. "Postoji vrlo bogata ivica, mnoge životinje - čak i na lokalitetu često dolaze zečeve ili svinje. A ljudi su ovdje zanimljivi, prijateljski.

"U početku smo kupili kupujemo malu seosku kuću, ali nismo se okupili sa vlasnicima u cijeni", nastavlja se Maxim. - I nekad naš prijatelj kaže, kažu, idi, pogledaj drugo. Videli smo ovu školu i odmah shvatili da je to naš. Iako je toliko puta prošlo, ali nisu ni znali da je ovdje bilo neka vrsta zgrade - sve je bilo tako obrastalo.

Kad je kuća kupila, izgledao je ovako.

I tako je kuća izgledala zimi.

Kuća je bila vrlo stara, sva trula. Morao sam ga u potpunosti podići sa velikim priključcima za automobile i promijeniti donje krune. "Da ste znali koliko je trebalo učiniti, bilo bi lakše rušiti i izgraditi novi - već u procesu posla, bilo je sve više i više trepta." Maxim je žrtvovao kuću, a onda je izgrađen To: "Kuća je velika, bilo je teško, - vlasnik je prepoznat. - Stvarno smo spasili, učinimo sami puno. Krov je uobičajeni škriljevci, platina su odabrali iz jeftinih ploča. Ako pogledate, možete pronaći mnoge nepravilnosti i nedostatke. Ali istovremeno je sve tako urođeno da drugi nije potreban. "

Sad zaplet i kuća izgledaju ovako.

1. kat

Maxim je savjetovan s marinom o novom planiranju kuće, završetka, rješenjima u boji, ali u najvećem dijelu sam učinio sve. Morao sam podići gotovo sve podove, otkinuti zidove i stropove. Pokušali su napustiti maksimum što bi moglo biti ostalo, ali gotovo sve je bilo trulo i bilo je potrebno promijeniti.

Bilo je u kući i četiri stare peći. Bili su potpuno rastavljeni i prvo je postavljeno iz cigle. Na njima je radio cijelu porodicu - učestvovali su i djeca, pa čak i roditelji marine i Maxim. Od preostale cigle položile su kapiju i mali podrum ispod stepenica, koji su iskopali. "Maxim je došao kući sav prljav poput cjevovoda."

- U početku je majka zatražila da zadrži jabuke u Podbermu ", kaže Marina", miševi su brzo leteli na miris. Stoga se tamo još uvijek pohranjuju samo konzervirana hrana.

"Završetak u kući pokušao je učiniti najjeftinije", kaže Maxim. - Na podu i zidovima - uobičajenu reznu ploču, ne planira se i čak suši. Ručno ga stavljamo sa rendijom. Jeftiniji se ne događa. Izvana je bila izolirana emotorijom. Međutim, sa svim uštedama, grijanjem, vodosnabdijevanjem i ventilacijom učinili su visoku kvalitetu. Grijanje, na primjer, može se programirati: radnim danima ne radi, u petak se uključuje nakon ručka i na naš dolazak u večernjim satima, toplo je, isključuje se u ponedjeljak ujutro.

Najveća soba na prvom katu nalazi se dnevni boravak u kombinaciji sa trpezarijom. Na podu - stari odbor koji je ležao na tavanu. "Već je bila 50 godina, tako da je vrlo drugačija, ali vrlo cool." Namještaj Gotovo cijela Ikea, puno je kupljeno s velikim popustima na prodaju.

- Evo samo stol i stolice tvornice bobruičke namještaja. Oni su proizvedeni za Holandiju, a mi smo uzeli ostatke prodaje.

Kamin je napravljen od otvorenog tipa: Maxim je nacrtao skicu, a master Minsk je na njemu napravio rešetku. Pribor nije posebno kupio: prevozili su nešto iz stana, nešto je dalo prijatelje, doneli su nešto iz putovanja.

Slike u kući su pretežno crteži djece. Marina snovi da je u kući bilo više djela bjeloruskih umjetnika ", ali je kasnije."

"Još se sjećam kako je naša starija kćer donijela prvi crtež iz umjetničke škole", kaže Maxim sa osmijehom. - Bilo je to neki majuki sa tekućim jarko ljubičastom kapi. Pitam: "Šta je to?" - A ona odgovara: "Pumpa".

"Gosti nam dolaze često," kaže Marina. - Već se ne sjećam takvih vikenda koje bismo potrošili samo porodicu. Čim se zagrijava na ulici, uzmemo roštilj, ležaljke na terasi, kaidi. Uveče, ponekad lažete, pogledate zvezde - na kraju, probudite se u 4 ujutro i idete u kuću.

Iz dnevne sobe idite u prostranu kuhinju.

"Kuhinja je moj ponos", kaže Maxim. "Ja sam sam se skicao, naredio joj je, kamene ploče odabrale." Veliki je tablica učinio, samo da je naručen kvadrat hrasta. Ruska pećnica je bila postavljena iz nule - razvio sam crteže, a onda su je djeca bila ukrašena.

Ostatak namještaja u kuhinji gotovo je cijela IKEA, samo stol i stolice na prozoru, pećnica - italijanski. Hood Domaća: "Ugrađeni ugrađeni mehanizam za gotovu i izvana Maxim učinio je sve."

"Sve bi trebalo biti u kuhinji na umu", Maxim smatra. - Kad se pripremate, sve što trebate treba da bude pri ruci. Ovdje, na primjer, još uvijek ne znam što imam u zatvorenim ormarima. Jednom sam vikao tamo nešto i zaboravio.

"Maxim se vrlo dobro priprema", kaže Marina. - Uključujući u štednjak: Baci ptice u potpunosti, čini Khachapuri, domaći sir, mocarelu i jednom čak i pečeni kruh. Nije li to supe u peći ne pripremaju - neću kupiti lijevano željezo.

Slike u kuhinji dece: na jednoj od njih "mama u kruni".

U prizemlju se nalazi spavaća soba marine i maxim, ured i kupatilo za goste sa HOSBLOCK-om.

U spavaćoj sobi - mala svlačionica i zasebna kupaonica u kojoj će se ubuduće pojaviti samostojeća kupaonica s nogama.

"I razmatram umivaonik," Maxim akcije. - Upravo smo naručili tablicu škriljevca, a sve ostalo što sam učinio iz običnog balyasina za stepenice, koji se prodaju na bilo kojem građevinskom tržištu. Jednostavno se okreću naopako - i pretvore se u noge. Ako se takva stvar naredi u originalu, to će hiljade dva koštati barem jedan!

Namještaj u spavaćoj sobi je i iz IKEA-e. Slike - dječja kreativnost. I ikona je dala baku marine - ona je osvijetlila u Vilensky Cire, "Znači, ona ide s nama."

Čim je kuća bila opremljena, porodica je u njemu živjela dvije godine. "Ali sada su djeca odrasla: neko treba da bude u kazališnom krugu, neko u bazenu, neko u muzičkoj školi, i u grad da ih nosi sve istog daleki." Stoga, radnim danima, porodica živi u gradu, a vikendom dolazi u vikendicu.

Kad je porodica stalno živjela u ovoj kući, marina i maksimula često su radili u kancelariji. Sada postoji prilično skladište - "Sve je to što se ovdje umetalo u drugim sobama. Novogodišnje igračke koje još nisu otišli. " Između ostalog, u uredu postoji mnogo knjiga - nešto je kupilo nešto, nešto je dalo prijatelje. Karte na zidovima ostale su s prošlim radom.

Kupatilo za goste na prvom katu dizajnirano je za djecu - na drugom katu nema wc-a. "Postoji velika kabina za tuširanje - djevojke mogu čak da se opere. Da, i pas je ugodan za okupanje. "

2. kat

Dok se popnemo na drugi kat, Maxim kaže da je planiranje kuće osmišljeno na izračunu da djeca, kada raste, prije ili kasnije odlaze i bit će vraćene u posjetu ovdje. Stoga je prvi kat učinjen za sebe, a drugi za djevojčice. "Živećemo ovde nakon nekog vremena i zašto stalno trčimo na drugom katu?"

Kuća za odmor

Na drugom katu, koji, usput, prvobitno nije bio, postoje tri sobe i garderoba.

U jednoj od soba nalazi se viša kći Maša. Soba je zamišljena kao gost, ali djevojka je već dovoljno odrasla osoba, a ponekad "želi da se povuče". Kad gosti stignu i ostanu spavanje, Maša ide u vrtić.

U ovoj sobi dodatno infracrveno grijanje, jer nema radijatora. "Ali zahvaljujući dobrom zagrijavanju nije hladno ovde. Prilov koriste samo kad je veliki mraz i jak vjetar - brzo zagrijavaju sobu. "

Ormar na drugom katu je više poput skladišta - osim ličnih predmeta, skija i razne opreme pohranjuju se tamo.

Kuća za odmor

U vrtiću za svaku djevojku nalazi se zaseban krevet, noćni ormarić, lampica, lični ormar. Sav namještaj je i iz IKEA-e.

"Budući da je drugi sprat prostor subra, sami smo sakupljali jestivu kutiju i posebno napravljene niše za regale i ormare kako ne zauzimaju prostor", kaže Marina.

Posljednja soba na podu kombinira nekoliko funkcija: to je igra i soba za lekcije, i povremeno - dodatni gost.

"Uvek smo želeli da imamo kuću izvan grada", reci Maxim i Marina. - Nisam hteo da deca odrastaju previše urbane devojke. Ovdje nam pomažu u svemu, za 10 godina već mogu mirno žaliti zbog vatre i poplaviti peć. Idete na gljive i bobice, znate kako isperiti jagode. Za nas je u djetinjstvu bila norma, a sada čak i svi odrasli ne znaju koje su gljive, - za njih je divlja.

Nismo fanatici i ne forsiramo djecu da nešto urade pod štapom, ali oni moraju mnogo pokazati, daju potrebne vještine. A kad odrastu, neka odluče da li im treba ili ne.